با حضور رئیس پژوهشکده اقلیم شناسی و تغییر اقلیم؛

هشتمین جشنواره ملی پسته رفسنجان برگزار شد

۰۱ آبان ۱۴۰۳ | ۰۸:۴۳ کد : ۹۱۱ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۶
هشتمین جشنواره ملی پسته رفسنجان با حضور ابراهیم اسعدی اسکویی "رئیس پژوهشکده اقلیم شناسی و تغییر اقلیم" در شهرستان رفسنجان برگزار شد.
هشتمین جشنواره ملی پسته رفسنجان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، هشتمین جشنواره ملی پسته رفسنجان با حضور ابراهیم اسعدی اسکویی "رئیس پژوهشکده اقلیم شناسی و تغییر اقلیم"، مسئولین استان و شهرستان و جمعی از کشاورزان و صادرکنندگان در مجموعه فرهنگی و ورزشی آگاه شهر رفسنجان برگزار شد.

این جشنواره با حضور و سخنرانی محمد مهدی برومند "معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی"، احمد انارکی محمدی "نماینده مردم شهرستان رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی" و همچنین حسین رضایی "فرماندار شهرستان رفسنجان" برگزار شد.

از اهداف برگزاری این جشنواره که توسط مسئولین اجرایی این مراسم عنوان شد می توان به بررسی چالش های صنعت پسته کشور اشاره نمود.

در این مراسم ابراهیم اسعدی اسکویی "رئیس پژوهشکده اقلیم شناسی و تغییر اقلیم" با موضوع "تغییر اقلیم و چالش های صنعت پسته" به ارائه سخنرانی پرداخت.

شایان ذکر است، رفسنجان از مراکز اصلی کاشت، برداشت و صادرات پسته کشور محسوب می شود و همچنین پسته رفسنجان در فهرست میراث ناملموس به ثبت رسیده است.

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور پژوهشکده اقلیم شناسی و تغییر اقلیم ابراهیم اسعدی اسکویی جشنواره ملی پسته رفسنجان


نظر شما :