با حضور رئیس پژوهشکده اقلیم شناسی و تغییر اقلیم؛

بیست و یکمین گردهمایی سالیانه موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد

۲۴ مهر ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۹ کد : ۹۰۵ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۱۵
بیست و یکمین گردهمایی سالیانه موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی با حضور ابراهیم اسعدی اسکویی "رئیس پژوهشکده اقلیم شناسی و تغییر اقلیم" در محل این موسسه برگزار شد.
بیست و یکمین گردهمایی سالیانه موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، بیست و یکمین گردهمایی سالیانه موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی با حضور ابراهیم اسعدی اسکویی "رئیس پژوهشکده اقلیم شناسی و تغییر اقلیم پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" در سالن همایش های این موسسه در کرج برگزار شد.

این گردهمایی با حضور صفدر نیازی شهرکی "معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی"، حسین جعفری "معاون پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی"، حسین دهقانی سانیج "رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی" و نمایندگانی از نهادهای مرتبط برگزار شد.

در این گردهمایی که با هدف ارائه عملکرد مؤسسه در سال ۱۴۰۲ و هم اندیشی برای پیشبرد هر چه بیشتر و دستیابی به اهداف پیش بینی شده مؤسسه انجام شد، ابراهیم اسعدی اسکویی "رئیس پژوهشکده اقلیم شناسی و تغییر اقلیم پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" به ارائه عملکرد، برنامه‌ ها و دستاوردهای این پژوهشکده در حوزه کشاورزی و تغییرات اقلیمی پرداخت.

وی همچنین به عنوان عضو پنل تخصصی با موضوع "هوشمندسازی کشاورزی در شرایط تغییر اقلیم" به ارائه مطالب خود در این حوزه تخصصی پرداخت.

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور پژوهشکده اقلیم شناسی و تغییر اقلیم ابراهیم اسعدی اسکویی


نظر شما :