با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

رونمایی از سامانه پیش بینی نقطه ای وضع هوا کشور

۰۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۵ کد : ۷۴ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۱۱۰۹۰۸
رونمایی از سامانه پیش بینی نقطه ای وضع هوا کشور

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، با حضور مهرداد بذرپاش "وزیر راه و شهرسازی"، سحر تاج بخش مسلمان "معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور"، مهدی رهنما "رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور"، معاونین و مدیران در محل این سازمان از سامانه پیش بینی نقطه ای وضع هوا کشور که توسط محققین و اعضای هیات علمی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور طراحی شده رونمایی شد.

پیش بینی نقطه ای یکی از مهمترین ضرورت های ارائه خدمات به تمامی کاربران عمومی و تخصصی کشور می باشد که امروز به همت متخصصان این پژوهشگاه راه اندازی شده است.

این سامانه یکی از کاربردی ترین ابزارهای پیش بینی وضع هوا می باشد که می تواند برای تمامی نقاط کشور پیش بینی نقطه ای تا بیش از 10 روز آتی را ارائه دهد.

امکان اضافه نمودن شبکه زیر ساخت های کشور از جمله شبکه جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی در سطح زمین و لایه های بالایی جو به لایه های عملیاتی این سامانه وجود دارد.

  • علاقمندان می توانند از طریق دانلود فایل زیر به این برنامه دسترسی داشته باشند.

لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور مهرداد بذرپاش سحر تاج بخش مسلمان مهدی رهنما سامانه پیش بینی نقطه ای وضع هوا


( ۲۱۱ )

نظر شما :