با همراهی رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور صورت گرفت؛

رئیس سازمان هواشناسی کشور با استاندار خراسان رضوی دیدار کرد

۰۵ مهر ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۸ کد : ۲۱۶ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۱۳۸۶
رئیس سازمان هواشناسی کشور با استاندار خراسان رضوی دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، در سفر روز چهارشنبه رئیس سازمان هواشناسی کشور به استان خراسان رضوی که با همراهی مهدی رهنما "رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" صورت گرفت، سحر تاج بخش مسلمان "معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور" با حضور در استانداری خراسان رضوی با یعقوبعلی نظری "استاندار خراسان رضوی" دیدار و گفت و گو نمود.

در این نشست طرفین در خصوص ارتقاء زیر ساخت های شبکه دیدبانی هواشناسی استان، تامین اعتبار مورد نیاز برای احداث ساختمان و انجام زیر ساخت های رادار هواشناسی استان و همچنین خریداری، نصب و راه اندازی یک دستگاه رادار هواشناسی برای استان خراسان رضوی مذاکره و گفت و گو نمودند که در پایان طرفین با امضاء یک تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین سازمان هواشناسی کشور و استانداری خراسان رضوی ملزم به اجرای موارد مذکور شدند.

از دیگر موارد مورد مذاکره در این نشست می توان به تامین اعتبار لازم برای تکمیل مرکز کالیبراسیون شرق کشور در شهرستان سبزوار اشاره نمود که استانداری خراسان رضوی تامین اعتبار این مرکز را متعهد شده است.

بر اساس مذاکرات دو جانبه انجام شده و امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک، خدمات هواشناسی برای عامه مردم، بویژه زائران و کاربران تخصصی استان خراسان رضوی ارتقاء می یابد.

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور استانداری خراسان رضوی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور سحر تاج بخش مسلمان مهدی رهنما


( ۱ )

نظر شما :