در پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور؛

نشست علمی و تخصصی با موضوع هوش مصنوعی، مزایا، معایب و چالش ها برگزار شد

۱۳ تیر ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۷ کد : ۶۷۱ اخبـــار پژوهشگاه نشست های علمی و تخصصی
تعداد بازدید:۷۷
نشست علمی و تخصصی با موضوع "هوش مصنوعی، مزایا، معایب و چالش ها" و با سخنرانی مجید آزادی "عضو هیات علمی و مدیر گروه پژوهشی مدل سازی جو و اقیانوس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" در این پژوهشگاه برگزار شد.
نشست علمی و تخصصی با موضوع هوش مصنوعی، مزایا، معایب و چالش ها برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، معاونت پژوهشی و فناوری این پژوهشگاه، نشست علمی و تخصصی با موضوع "هوش مصنوعی، مزایا، معایب و چالش ها" را در سالن جلسات پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور برگزار نمود.

در این نشست اعضاء هیات علمی و کارکنان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در تهران به صورت حضوری و اعضاء هیات علمی و کارکنان پژوهشکده ها و مراکز مطالعات استانی به صورت مجازی (برخط) شرکت نمودند.

مجید آزادی "عضو هیات علمی و مدیر گروه پژوهشی مدل سازی جو و اقیانوس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" در این نشست علمی و تخصصی با موضوع "هوش مصنوعی، مزایا، معایب و چالش ها" به ارائه سخنرانی و مطالب پرداخت.

وی در این نشست مطالب خود را با عنوان تعاریفی از هوش مصنوعی و انواع آن، تاریخچه مختصری از هوش مصنوعی، چگونگی عملکرد هوش مصنوعی، برخی کاربردهای هوش مصنوعی (در زمینه مراقبت های بهداشتی، امورمالی، خدمات مشتری، خرده فروشی، حمل و نقل، تولید، انرژی، آموزش و پرورش، کشاورزی و امنیت)، برخی چالش ها و خطرات هوش مصنوعی و همچنین آینده هوش مصنوعی، نقش حکومت ها و نقش افراد ارائه نمود و در انتها با ذکر چند نکته و پیشنهاد به پایان رساند.

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور نشست علمی و تخصصی مجید آزادی


نظر شما :