با حضور اساتید بسیجی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور؛

مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید برگزار شد

۰۴ تیر ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۵ کد : ۶۵۱ اخبـــار پژوهشگاه بسیج اساتید و کارکنان
تعداد بازدید:۱۰۱
مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید با حضور اساتید بسیجی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ در محل دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد.
مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، در آستانه سالروز شهادت شهید مصطفی چمران (31 خرداد) مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید با شعار "استاد بسیجی، حضور حماسی و حکمت علوی" و با حضور معاونت بانوان و خانواده و اساتید بسیجی کانون بسیج اساتید پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد.

این مراسم با حضور حسین سلامی "فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی"، محمد علی زلفی گل "وزیر علوم، تحقیقات و فناوری"، غلامرضا سلیمانی "رئیس سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی ایران"، محمد رضا مردانی "رئیس سازمان بسیج اساتید کشور" و دیگر اساتید بسیجی از سراسر کشور برگزار شد.

در این مراسم مقامات کشوری و لشکری در خصوص بهره مندی مسئولان و روسای قوای سه گانه و به ویژه رئیس جمهور آینده از ظرفیت نخبگانی و اساتید بسیجی در حل مشکلات کشور به بهترین شکل به ارائه مطالب خود پرداختند.

استادان بسیجی هم در بیانیه پایانی اجتماع خود از نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها خواست با رعایت اخلاق و پرهیز از دو قطبی ‌سازی‌ های کاذب و ارائه برنامه ‌های کلان و راهبردی برای اداره کشور، اجازه ندهند زمینه سوء استفاده دشمنان ملت از رقابت ‌های انتخاباتی، اختلافات و دو دستگی اجتماعی، شکاف‌ های قومی و مذهبی فراهم شود. ایران نیز این روزها در حالیکه به دلیل حادثه تلخ شهادت رئیس جمهور مکتبی و مردمی و همراهان خدومش به سوگ نشسته است، در نهایت آرامش و ثبات، عقلانیت و معنویت، شور و شعور با حضور حماسی در انتخاباتی باشکوه بار دیگر جمهوریت و اسلامیت نظام را به منصه ظهور می ‌رساند که نتیجه آن نه ‌تنها کاهش تلخی حادثه بلکه ساختن فرصتی جدید برای کشور، نظام اسلامی و مردم فهیم و عزیز ایران خواهد بود.

همچنین این اساتید اطمینان دادند جامعه دانشگاهی و نخبگانی کشور با مشارکت حداکثری خویش در پای صندوق‌ های رای، حماسه بدرقه شهیدان خدمت را در انتخابات پیش رو تکمیل کرده و دشمنان ملت ایران را از تلاش برای کاهش سرمایه اجتماعی نظام ناامید می‌ سازد.

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور سازمان بسیج اساتید کشور کانون بسیج اساتید و کارکنان


نظر شما :