با حضور معاون زنان و خانواده بسیج اساتید پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور؛

نشست برخط مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد

۰۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۴ کد : ۵۷۸ اخبـــار پژوهشگاه بسیج اساتید و کارکنان
تعداد بازدید:۸۹
نشست برخط مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور با موضوع "تشریح برنامه های سال ۱۴۰۳ این مرکز" و با حضور معاون زنان و خانواده کانون بسیج اساتید پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به صورت مجازی برگزار شد.
نشست برخط مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، نشست مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور با موضوع "تشریح برنامه های سال 1403 این مرکز" به صورت حضوری و مجازی (برخط) برگزار شد.

این نشست با حضور محمد رضا مردانی "رئیس سازمان بسیج اساتید کشور"، معصومه مقیمی "سرپرست مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور"، راضیه پهلوان "معاون زنان و خانواده کانون بسیج اساتید پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" و دیگر مسئولان بسیج دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی از سراسر کشور برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست گفت: الحمدلله جامعه بانوان بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی در کشور ما جایگاه ویژه ‌ای پیدا کرده است و زنان ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در حوزه‌ های مختلف رشد و تعالی بی ‌نظیری داشته ‌اند.

وی افزود: این پیشرفت‌ ها چه در حوزه علمی چه در حوزه اجتماعی و نیز نقش آفرینی‌ ها در عرصه سیاسی و فرهنگی و سایر عرصه‌ هایی که شاهد آن هستیم بسیار ارزشمند است.

سرپرست مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور نیز در این نشست مجازی با تاکید بر لزوم تشکیل شبکه ملی قدرت نرم بانوان در همه کانون ‌ها در سراسر کشور و ساماندهی فعالیت‌ ها و حل مسائل در قالب بسته‌ های سیاستی و ارائه به دستگاه‌ های اجرایی بیان کرد: احصای مسائل مختص بانوان در استان ‌ها توسط بسیج اساتید استان با همکاری اساتید نخبه، جزو ماموریت ‌های ویژه در سند اعتلای سازمان بسیج است که انتظار داریم بانوان بسیجی به این امر اهتمام ورزند.

وی پیرامون بحث‌ های پژوهشی عنوان کرد: از اساتید بانو انتظار می‌ رود پیرامون احصای نظام مسائل مختص بانوان چه در قالب پایان‌ نامه چه در قالب مقاله و چه در قالب تالیف کتب، طرح پژوهشی ارائه دهند.

برگزاری اردوهای یک روزه به منظور پاسداشت عفاف و حجاب با حضور بانوان بسیجی محجبه و با حجاب برتر در اماکن تفریحی، ورزشی و فرهنگی در استان‌ ها و برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی و ورزشی برای اساتید بانو در استان ‌ها و ستاد مرکزی از جمله پیشنهادات مطرح شده در این نشست بود.

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور سازمان بسیج اساتید کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور کانون بسیج اساتید و کارکنان


نظر شما :