در بازدید از غرفه وزارت راه و شهرسازی مطرح شد؛

تجلیل مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت و حوزه های علمیه از طراحی و راه اندازی نرم افزار موبایلی هوای اربعین

۰۶ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۱ کد : ۲۰۵ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۸۸۲
تجلیل مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت و حوزه های علمیه از طراحی و راه اندازی نرم افزار موبایلی هوای اربعین

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، به مناسبت فرارسیدن هفته دولت نمایشگاهی تحت عنوان روایت خدمت با شعار "وعده،وفا" از روز شنبه 4 شهریور به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران برگزار می گردد.

در این نمایشگاه قرار است برای اولین بار پس از فعالیت دو ساله دولت سیزدهم، مهمترین اقدامات و دستاوردهای دولت مردمی به نمایش گذاشته شود که به همین منظور وزارت راه و شهرسازی با برپایی غرفه تخصصی در این نمایشگاه به ارائه گزارشی از دستاوردهای خود طی دو سال فعالیت دولت سیزدهم می پردازد.

در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم "مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت و حوزه های علمیه و عضو مجلس خبرگان رهبری" با حضور در غرفه تخصصی وزارت راه و شهرسازی و بازدید و آشنایی با دستاوردهای حوزه هواشناسی کشور ضمن آشنایی با نحوه کارکرد نرم افزار موبایلی "هوای اربعین" ویژه زائران مراسم معنوی پیاده روی اربعین، از محققین پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به جهت طراحی و راه اندازی این برنامه کاربردی موبایلی تقدیر و تجلیل بعمل آورد.

کلید واژه ها: مجلس خبرگان رهبری ریاست جمهوری اسلامی ایران وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور محمد حاج ابوالقاسم اپلیکیشن هوای اربعین


نظر شما :