در پی حادثه دلخراش سقوط بالگرد رئیس جمهور مردمی؛

پیام تسلیت کانون بسیج اساتید و کارکنان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به مناسبت شهادت رئیس جمهور مردمی و همراهان وی

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۳ کد : ۵۷۱ اخبـــار پژوهشگاه بسیج اساتید و کارکنان
تعداد بازدید:۹۰
در پی حادثه دلخراش سقوط بالگرد رئیس جمهور مردمی و شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی، کانون بسیج اساتید و کارکنان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور پیام تسلیتی صادر نمود.
پیام تسلیت کانون بسیج اساتید و کارکنان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به مناسبت شهادت رئیس جمهور مردمی و همراهان وی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، در پی حادثه دلخراش سقوط بالگرد رئیس جمهور مردمی و شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی، کانون بسیج اساتید و کارکنان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور با صدور پیامی این ضایعه اسفناک را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت گفت. متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلا

حادثه تلخ و تاسف انگیز شهادت گونه رئیس جمهور مردمی و سخت کوش، خادم الرضا (علیه‌ السلام) حضرت آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، دل ‌های مردم استوار و بزرگوار ایران و آزادگان در سراسر گیتی را محزون و داغدار ساخت.

پاکدستی، تبعیت از ولایت، ارتباط نزدیک و فروتنانه با مردم، خستگی ‌ناپذیری، صراحت لهجه در دفاع از آرمان‌ ها و منافع ملی، مشغول نشدن به حواشی و سعه‌ صدر در مقابل نقد‌ها و تخریب‌ ها، بار دیگر مدیریتی در طراز انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت و یادآور مسئولان شهید صدر انقلاب، چون بهشتی و رجایی شد.

کانون بسیج اساتید و کارکنان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور این مصیبت را به محضر مقدس امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده‌ های معظم این شهدای عزیز تسلیت و تعزیت عرض نموده و اطمینان دارد مسیر پیشرفت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حرکت در مسیر اهداف آرمانی امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (حفظ الله) و با تکیه بر قانون اساسی و با همت مضاعف مردم و مسئولان با قدرت و صلابت طی خواهد شد.

کانون بسیج اساتید و کارکنان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور

کلید واژه ها: ریاست جمهوری اسلامی ایران وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور آیت الله ابراهیم رئیسی کانون بسیج اساتید و کارکنان


نظر شما :