در پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور؛

نشست علمی و تخصصی با موضوع استفاده از جفت سازی کاپیولای همادی برای پس پردازش پیش بینی همادی چند متغیره برگزار شد

۲۴ مهر ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۸ کد : ۹۰۴ اخبـــار پژوهشگاه نشست های علمی و تخصصی
تعداد بازدید:۱۷
نشست علمی و تخصصی با موضوع "استفاده از جفت سازی کاپیولای همادی برای پس پردازش پیش بینی همادی چند متغیره" با سخنرانی سیده عاطفه محمدی "پژوهشگر پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" در این پژوهشگاه برگزار شد.
نشست علمی و تخصصی با موضوع استفاده از جفت سازی کاپیولای همادی برای پس پردازش پیش بینی همادی چند متغیره برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، معاونت پژوهشی و فناوری این پژوهشگاه، نشست علمی و تخصصی با موضوع " استفاده از جفت سازی کاپیولای همادی برای پس پردازش پیش بینی همادی چند متغیره" را در سالن جلسات پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور برگزار نمود.

در این نشست اعضاء هیات علمی و کارکنان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در تهران به صورت حضوری و اعضاء هیات علمی و کارکنان پژوهشکده ها و مراکز مطالعات استانی به صورت مجازی (برخط) شرکت نمودند.

سیده عاطفه محمدی "پژوهشگر پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" در این نشست علمی و تخصصی با موضوع "استفاده از جفت سازی کاپیولای همادی برای پس پردازش پیش بینی همادی چند متغیره" به ارائه سخنرانی و مطالب پرداخت.

وی در این نشست مطالب خود را با طرح موضوعاتی همچون مهم ترین روش های پس پردازش همادی تک متغیره، پس پردازش همادی چند متغیره، کاربردهای پس پردازش همادی چند متغیره، روش های پس پردازش همادی چند متغیره، کاپیولا و قضیه اسکلار و همچنین کاپیولای تجربی ارائه نمود و در انتها با ذکر چند نکته و نتیجه گیری به پایان رساند.

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور نشست علمی و تخصصی عاطفه محمدی


نظر شما :