به مناسبت فرارسیدن هفته جهانی فضا؛

بازدید مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم از مرکز مطالعات مخاطرات هوا و اقلیم

۱۷ مهر ۱۴۰۳ | ۱۷:۳۹ کد : ۸۹۱ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۳۴
محسن اروجی "مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم" به مناسبت فرارسیدن هفته جهانی فضا از مرکز مطالعات مخاطرات هوا و اقلیم پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور بازدید نمود.
بازدید مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم از مرکز مطالعات مخاطرات هوا و اقلیم

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، به مناسبت فرارسیدن هفته جهانی فضا محسن اروجی "مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم" با همراهی مهران حیدری بنی "مدیرکل هواشناسی استان قم" ضمن بازدید از امکانات و ظرفیت های پژوهشی و کاربردی مرکز مطالعات مخاطرات هوا و اقلیم پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور واقع در شهر قم با سرپرست و پژوهشگران این مرکز مطالعاتی دیدار و گفت و گو نمود.

در این دیدار طاهر سبزه "سرپرست مرکز مطالعات مخاطرات هوا و اقلیم" ضمن معرفی این مرکز و پروژه های در حال انجام، با اعلام آمادگی برای برقراری تعاملات مشترک با مدیریت بحران استانداری قم اظهار داشت: با توجه به جایگاه و توانمندی ‌های پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، مرکز مطالعات مخاطرات هوا و اقلیم آماده است تا در حوزه ‌های مرتبط علمی_پژوهشی مرتبط با دستگاه ‌های اجرایی استان همکاری نماید.

در ادامه این نشست محسن اروجی "مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم" ضمن تاکید بر عضویت این مرکز در کمیته پژوهش ‌های استان قم به بیان نظرات و دیدگاه ‌های خود پیرامون زمینه‌ های همکاری مشترک با مجموعه مرکز مطالعات مخاطرات هوا و اقلیم پرداخت.

شایان ذکر است، موضوعاتی همچون توسعه و تبادل همکاری ‌‌ها و فعالیت‌ های علمی_پژوهشی و آموزشی_ترویجی، همکاری در انجام پروژه ‌ها و طرح ‌های تحقیقاتی مشترک، برگزاری کارگاه های علمی_پژوهشی و دوره‌ های آموزشی مرتبط با تغییر اقلیم برای دستگاه های اجرایی استان و عضویت مرکز مطالعات مخاطرات هوا و اقلیم در کمیته پژوهش‌ های استان قم از مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور مرکز مطالعات مخاطرات هوا و اقلیم


نظر شما :