در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان؛

پیام تسلیت کانون بسیج اساتید و کارکنان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت

۰۸ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۲ کد : ۸۶۰ اخبـــار پژوهشگاه بسیج اساتید و کارکنان
تعداد بازدید:۴۶
در پی جنایت بزرگ رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن حجت ‌الاسلام سید حسن نصرالله "دبیرکل حزب ‌الله لبنان" و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، کانون بسیج اساتید و کارکنان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور پیام تسلیتی صادر نمود.
پیام تسلیت کانون بسیج اساتید و کارکنان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، در پی جنایت بزرگ رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن حجت ‌الاسلام سید حسن نصرالله "دبیرکل حزب ‌الله لبنان" و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، کانون بسیج اساتید و کارکنان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور پیام تسلیتی صادر نمود. متن این پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللهِ أمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

و هرگز گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شدند مرده‌ اند، بلکه زنده‌ اند و نزد پروردگارشان روزى داده مى‌ شوند.

 

شهادت اسطوره مقاومت شهید سرافراز و پرافتخار اسلام "سید حسن نصرالله" در جنایت اخیر رژیم سفاک صهیونیستی، گر چه برای او رسیدن به آرزوی دیرین و وصال به ساحت نورانی معبود بود و لکن برای امت اسلامی و همه آزادگان جهان غمی جانکاه است.

رژیم صهیونیستی تصور می‌ کند با سیاست شکست خورده خود در غزه می ‌تواند به ساختار مردمی و مستحکم حزب الله آسیب وارد کند، اما قطعاً همه نیرو‌های مقاومت منطقه در کنار حزب ‌الله و پشتیبان آن خواهند بود و باذن الله تعالی این غده سرطانی را از منطقه محو خواهند کرد.

کانون بسیج اساتید و کارکنان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور با تبریک و تسلیت شهادت سید مقاومت "شهید سید حسن نصرالله"، سردار رشید سپاه اسلام "شهید عباس نیلفروشان" و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت به حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، ملت مقاوم لبنان و بویژه همرزمان محور مقاومت و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان، تردیدی ندارد که راه این شهیدان عزیز پر قدرت ‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و مسیر نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی هموارتر خواهد شد و از مردم مسلمان و آزاده کشور‌های جهان و بویژه کشور‌های اسلامی نیز انتظار است که با وحدت خود و کمک همه جانبه به جبهه مقاومت مانع ادامه توحش این جریان اسلام ستیز شوند. شهادت پایان نیست، آغاز است.

 

کانون بسیج اساتید و کارکنان

پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور سید حسن نصرالله کانون بسیج اساتید و کارکنان


نظر شما :