حضور هیات اعزامی هواشناسی ایران در هفتاد و ششمین نشست شورای اجرایی سازمان هواشناسی جهانی

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۵ کد : ۸۲ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۹۴۹
حضور هیات اعزامی هواشناسی ایران در هفتاد و ششمین نشست شورای اجرایی سازمان هواشناسی جهانی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، هفتاد و ششمین نشست شورای اجرایی سازمان هواشناسی جهانی (WMO) به منظور تعیین سیاست‌ ها و برنامه‌ های کلی و همچنین روند مالی این سازمان با حضور هیئت اعزامی هواشناسی ایران و سایر اعضای شورای اجرایی در مقر این سازمان برگزار شد.

سحر تاج بخش مسلمان "معاون وزیر راه وشهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور و عضو شورای اجرایی WMO" با همراهی ساویز صحت کاشانی "رئیس مرکز آموزش منطقه ای سازمان هواشناسی کشور و عضو هیات علمی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو" در قالب هیات اعزامی از ایران در این نشست حضور دارند.

این نشست با حضور دبیر کل، اعضای هیات رئیسه، روسای اتحادیه های منطقه ای و اعضای شورای اجرایی سازمان هواشناسی جهانی از 27 فوریه تا 3 مارس 2023 (8 تا 12 اسفند 1401) در محل دائمی این سازمان در ژنو سوئیس برگزار می گردد.

در این نشست پنج روزه که تا جمعه ادامه دارد تمامی پیشنهادهای تخصصی هیات اعزامی در اسناد مربوط به سامانه های هشدار سریع و رخدادهای مخاطره آمیز در روزهای اول و دوم مورد تایید قرار گرفت.

کلید واژه ها: سازمان هواشناسی جهانی وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور سحر تاج بخش مسلمان ساویز صحت کاشانی


( ۱ )

نظر شما :