با حضور مدیر روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور؛

نخستین گردهمایی دوره جدید مدیران روابط عمومی‌ دانشگاه ها و پژوهشگاه ها برگزار شد

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۸ کد : ۶۰۰ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۷۵
نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در منطقه یک به میزبانی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد.
نخستین گردهمایی دوره جدید مدیران روابط عمومی‌ دانشگاه ها و پژوهشگاه ها برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، این نشست با حضور حسین قدیانی "رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی"، رضا آزاد "معاون روابط عمومی و حوزه وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری"، سید جواد حجازی "دبیر منطقه یک و مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت"، ادریس ساعی "مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" و دیگر مدیران روابط عمومی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات و پارک های علم و فناوری منطقه یک کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست حسین قدیانی "رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی" ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از برگزارکنندگان نشست، پیرامون مسئله مهم رسانه و استفاده به هنگام از ابزارهای ارتباطی و شناسایی ظرفیت های موجود در حوزه روابط عمومی در بین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مطالبی را بیان و تاکید کرد که دانشگاه ها می توانند هر کدام در حوزه خاصی که تجربه و تجهیزات و تخصص آن را دارند به کمک یکدیگر بیایند و در پیشبرد اهداف یکدیگر تسهیل گری لازم را داشته و نقش آفرینی کنند.

در ادامه رضا آزاد "معاون روابط عمومی و حوزه وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری" ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نشست منطقه یک و تشکر از عوامل اجرایی ابراز امیدواری کرد که این جلسات بصورت منظم و متداول به منظور هماهنگی بین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برگزار شود.

وی از مدیران روابط عمومی و فعالین حوزه روابط عمومی و رسانه در منطقه یک بخصوص دانشگاه ها و مراکز تهران خواست تا با تشکیل کارگروه های تخصصی و برگزاری دوره های توانمندسازی برای مدیران و بدنه کارشناسی، تهران را به قطب روابط عمومی و هاب رسانه ای کشور تبدیل و بعنوان مرجع و الگوی کارآمد در سطح کشور معرفی نمایند.

در ادامه سید جواد حجازی "دبیر منطقه یک و مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت" در خصوص برگزاری جشنواره آثار برگزیده روابط عمومی ها و مراکز آموزش عالی که قرار است در بهمن ماه سال جاری برگزار شود نکاتی را مطرح و از همه مدیران روابط عمومی منطقه یک خواستند تا با هم افزایی و شناسایی و ارائه ظرفیت های یکدیگر در برگزاری رویدادها و مناسبت های پیش رو همکاری و گام های موثری را بردارند.

در پایان این برنامه مدیران روابط عمومی منطقه یک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تشکر از رئیس و مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی به منظور برگزاری این نشست، بازدیدی از ظرفیت های دانشگاه جامع انقلاب اسلامی داشتند.

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور ادریس ساعی


نظر شما :