توسط پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور؛

نشست علمی و تخصصی با موضوع بارش های سیل آسا فروردین ۱۴۰۳ در جنوب و جنوب شرق کشور برگزار می گردد

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۶ کد : ۵۰۰ اخبـــار پژوهشگاه نشست های علمی و تخصصی
تعداد بازدید:۲۰۲
پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور نشست علمی و تخصصی با موضوع "بارش های سیل آسا فروردین ۱۴۰۳ در جنوب و جنوب شرق کشور" را به صورت حضوری و مجازی در روز شنبه ۸ اردیبهشت سال جاری برگزار می کند.
نشست علمی و تخصصی با موضوع بارش های سیل آسا فروردین ۱۴۰۳ در جنوب و جنوب شرق کشور برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، نشست علمی و تخصصی با موضوع "بارش های سیل آسا فروردین 1403 در جنوب و جنوب شرق کشور" توسط پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به صورت حضوری و مجازی در محل این پژوهشگاه برگزار می گردد.

این نشست در روز شنبه 8 اردیبهشت 1403 از ساعت 10:00 الی 12:00 در سالن جلسات پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور با سخنرانی اساتید و مدیران متخصص در موضوع مذکور برگزار می گردد.

در این نشست سید علی صالح پور "رئیس گروه مطالعات دیپلماسی زیست محیطی دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت خارجه"، ابراهیم فتاحی "معاون پژوهشی و فناوری پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور"، مجید آزادی "عضو هیات علمی و مدیر گروه پژوهشی مدل سازی جو و اقیانوسی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور"، صادق ضیائیان "رئیس مرکز ملی پایش، پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی کشور"، جمشید عیدانی "رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان، سعید رنجبر "مدیرکل هواشناسی استان هرمزگان" و اله بخش ریگی "معاون توسعه، پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان" به ارائه مطالب می پردازند.

شایان ذکر است، شرکت در این نشست علمی و تخصصی برای عموم آزاد بوده و علاقمندان جهت دریافت گواهی حضور می توانند با مراجعه به تارنمای الکترونیکی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به نشانی www.rimas.ac.ir و دریافت و تکمیل فرم مشخصات و همچنین ارسال آن به نشانی پست الکترونیکی خواسته شده تا پایان ساعت کاری روز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 اقدام نمایند.

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور


( ۱ )

نظر شما :