با حضور رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور؛

سومین جلسه شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه ‌برداری و اطلاعات مکانی برگزار شد

۲۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۲ کد : ۴۸۷ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۱۵۵
سومین جلسه شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه ‌برداری و اطلاعات مکانی (ژئوماتیک ۱۴۰۳) با حضور مهدی رهنما "رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" برگزار شد.
سومین جلسه شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه ‌برداری و اطلاعات مکانی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، سومین جلسه شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه ‌برداری و اطلاعات مکانی (ژئوماتیک 1403)  روز یکشنبه 26 فروردین ماه سال جاری با حضور مهدی رهنما "رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" در محل سازمان نقشه برداری کشور برگزار شد.

این نشست با حضور نمایندگانی از وزارت ‌خانه ‌های کشور، نفت، نیرو، وزارت راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین نمایندگانی از سازمان های هواشناسی کشور، پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، منابع طبیعی و آبخیزداری، ثبت اسناد و املاک، امور اراضی، سازمان بنادر و دریانوردی، مرکز آمار، جامعه مهندسان نقشه بردار، دانشگاه تهران، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه صنعتی اراک به میزبانی سازمان نقشه برداری کشور برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از نحوه و زمان ارائه کارگاه ‌ها، سخنرانی ‌ها و نشست ‌ها ارائه شد که در ادامه از اعضا برای حضور در این بخش ‌ها دعوت بعمل آمد.

در انتهای جلسه نیز بحث و تبادل نظر میان رئیس سازمان نقشه برداری کشور و اعضای حاضر در جلسه صورت گرفت و اعضا نظرات و پیشنهادت خود را مطرح نمودند.

شایان ذکر است، بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه ‌برداری و اطلاعات مکانی (ژئوماتیک 1403)، 9 الی 12 اردیبهشت ماه 1403 در سازمان نقشه‌برداری کشور برگزار می‌گردد که طبق برنامه ریزی های بعمل آمده قرار است، پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور نشست های تخصصی با موضوعات مرتبط با این همایش را برگزار نماید.

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی سازمان نقشه برداری کشور سازمان هواشناسی کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور ژئوماتیک 1403


نظر شما :