در جلسه هیات ممیزه صورت گرفت؛

ارتقاء مرتبه علمی عضو هیات علمی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور

۰۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۴ کد : ۴۱۸ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۱۰۴
با موافقت اعضاء هیات ممیزه، مجید آزادی "عضو هیات علمی و مدیر گروه پژوهشی مدل سازی جو و اقیانوس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" به مرتبه استاد تمام ارتقاء یافت.
ارتقاء مرتبه علمی عضو هیات علمی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، در جلسه ای که با حضور هیات ممیزه سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد، با ارتقاء مرتبه علمی یکی از اعضای هیات علمی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور موافقت بعمل آمد.

در این جلسه که با حضور تمامی اعضای هیات ممیزه برگزار شد، با ارتقاء علمی مجید آزادی "عضو هیات علمی و مدیر گروه پژوهشی مدل سازی جو و اقیانوس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" به مرتبه استاد تمامی موافقت بعمل آمد.

شایان ذکر است، مجید آزادی "عضو هیات علمی و مدیر گروه پژوهشی مدل سازی جو و اقیانوس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" و عضو هیات تحریریه در نشریه هواشناسی و علوم جو بوده و دارای 44 مقاله کنفرانسی و 32 مقاله ژورنالی در مجلات داخل کشور هستند.

علاوه بر این، ایشان در انتشار 23 مقاله ISI نیز مشارکت داشته اند و طی 28 سال با 28 پژوهشگر مختلف همکاری مستقیم علمی داشته است. مقالات منتشر شده ایشان بیشتر در موضوعات مدل wrf، پس پردازش، مدل mm5 و سامانه همادی تهیه شده است.

همچنین وی از تیر ماه 1398 تا آذر ماه 1401 به عنوان معاون توسعه، پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی کشور مشغول به فعالیت بود.

رئیس، معاون، اعضاء هیات علمی و کارکنان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور این موفقیت‌ ارزنده را به جامعه علمی و پژوهشی کشور شادباش گفته و توفیق روز افزون و تداوم موفقیت‌ تمامی اعضای هیات علمی این پژوهشگاه را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور مجید آزادی


نظر شما :