با همکاری پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور؛

دوره آموزشی مشاغل اختصاصی با موضوع سامانه اطلاعات جغرافیایی پیشرفته برگزار شد

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۵ کد : ۳۳۹ اخبـــار پژوهشگاه آموزش های کوتاه مدت
تعداد بازدید:۱۱۸
مرکز آموزش منطقه ای سازمان هواشناسی کشور با همکاری پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور دوره آموزشی مشاغل اختصاصی با موضوع "سامانه اطلاعات جغرافیایی پیشرفته" را به صورت حضوری برگزار نمود.
دوره آموزشی مشاغل اختصاصی با موضوع سامانه اطلاعات جغرافیایی پیشرفته برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، مرکز آموزش منطقه ای سازمان هواشناسی کشور با همکاری پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور دوره آموزشی مشاغل اختصاصی با موضوع "سامانه اطلاعات جغرافیایی پیشرفته" ویژه کارشناسان هواشناسی سراسر کشور را در محل این پژوهشگاه برگزار نمود.

این دوره آموزشی تخصصی از روز شنبه 9 دی تا روز چهارشنبه 13 دی سال جاری در محل سالن جلسات پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به صورت حضوری برگزار شد.

در این دوره آموزشی که به مدت پنج روز برگزار گردید، اساتید پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به تدریس و ارائه مطالب پرداختند.

از سرفصل های مهم این دوره می توان به مرور بیشتر بر توابع دوره مقدماتی، آشنایی با توابع بیشتر در حل مسائل، آشنایی بیشتر و کار با سیستم های مختصات و سیستم تصویر و تولید لای اوت (layout) پیشرفته اشاره نمود.

این دوره با حضور کارشناسانی از ستاد مرکزی سازمان هواشناسی و همچنین کارشناسانی از استان های کردستان، یزد، زنجان، سمنان، گلستان، قزوین، بوشهر و تهران به صورت حضوری برگزار شد.

شایان ذکر است، کارشناس مطالعات و تحقیقات هواشناسی، کارشناس راهبری و نظارت شبکه ایستگاه های هواشناسی، پیش بین هواشناسی و سایر مشاغل اختصاصی از جمله مشاغل حاضر در این دوره بودند.

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور مرکز آموزش منطقه ای سازمان هواشناسی کشور ابراهیم اسعدی اسکویی


نظر شما :