توسط پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور صورت گرفت؛

کارگاه آموزشی و تخصصی سامانه های پیش بینی و هشدار مخاطرات آب و هوا برگزار شد

۰۹ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۰ کد : ۳۳۳ اخبـــار پژوهشگاه آموزش های کوتاه مدت
تعداد بازدید:۱۵۷
کارگاه آموزشی و تخصصی با موضوع سامانه های پیش بینی و هشدار مخاطرات آب و هوا توسط اساتید پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در نمایشگاه ایران قوی برگزار شد.
کارگاه آموزشی و تخصصی سامانه های پیش بینی و هشدار مخاطرات آب و هوا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، کارگاه آموزشی و تخصصی با موضوع معرفی سامانه های پیش بینی و هشدار مخاطرات آب و هوا توسط اساتید پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در دومین رویداد بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی برگزار شد.

این کارگاه به صورت مجازی و در محل مصلی امام خمینی(ره) تهران و با حضور برخط مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت بحران سراسر کشور برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی و تخصصی ابراهیم فتاحی "معاون پژوهشی و فناوری پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" با معرفی سامانه پیش بینی و هشدار سیل و ساویز صحت کاشانی "رئیس مرکز آموزش منطقه ای سازمان هواشناسی جهانی در تهران و عضو هیات علمی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" با معرفی سامانه پیش بینی نقطه ای وضع هوا، سامانه پیش بینی و هشدار آلودگی هوا و سامانه پیش بینی و هشدار توفان های گردوخاک به ارائه مطالب خود پرداختند.

شایان ذکر است، دومین رویداد نمایشگاهی بین المللی مدیریت بحران ایران قوی به مدت سه روز از ۴ تا ۶ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۱۰۰۰ محصول فناورانه و ۳۰ کشور جهان در بخش های آموزشی، علمی و نمایشگاهی و فرهنگی  در محل مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی وزارت کشور سازمان هواشناسی کشور سازمان مدیریت بحران کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور نمایشگاه ایران قوی مهدی رهنما ابراهیم فتاحی ساویز صحت کاشانی


نظر شما :