توسط مهدی رهنما صورت گرفت؛

پیام تبریک رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به دکتر عباسعلی علی اکبری بیدختی

۰۲ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۸ کد : ۳۲۰ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۱۵۹
در پی انتخاب کتاب تالیفی عضو هیات امناء پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به عنوان برگزیده کتب گروه علوم پایه در بیست و هشتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی، مهدی رهنما طی پیامی این انتخاب را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به دکتر عباسعلی علی اکبری بیدختی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، مهدی رهنما رئیس این پژوهشگاه طی پیامی انتخاب کتاب تالیفی "مقدمه ای بر لایه های مرزی" اثر عباسعلی علی اکبری بیدختی "عضو هیات علمی موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و عضو هیات امناء پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" به عنوان برگزیده کتب علوم پایه در بیست و هشتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی را به این استاد ارجمند تبریک گفت. متن این پیام به این شرح است:

استاد ارجمند جناب آقای دکتر عباسعلی علی اکبری بیدختی

عضو محترم هیات علمی موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و عضو هیات امنای پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور

با سلام و درود؛

بی تردید آنان که در مسیر راهیابی به وادی نور و معرفت گام می نهند، با آفرینش آثار ماندگار مکتوب، بر چرخ نیلوفری فراز می آیند و با دانش خویش جامعه خود و بشریت را از ظلمات جهل به روشنای نور راه می برند.

بدینوسیله اینجانب و همه همکارانم در مجموعه پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور انتخاب کتاب تالیفی "مقدمه ای بر لایه های مرزی" جنابعالی را به عنوان برگزیده کتب گروه علوم پایه در بیست و هشتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون شما را در خدمت به جامعه علمی کشور از خداوند متعال خواستارم.

مهدی رهنما

رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور مهدی رهنما عباسعلی علی اکبر بیدختی پیام تبریک


نظر شما :