با همکاری پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور؛

کارگاه آموزشی منطقه ای با عنوان تغییر اقلیم، اثرات و سازگاری برگزار می گردد

۲۵ مهر ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۳ کد : ۲۴۹ اخبـــار پژوهشگاه آموزش های کوتاه مدت
تعداد بازدید:۸۷۹
کارگاه آموزشی منطقه ای با عنوان تغییر اقلیم، اثرات و سازگاری برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، اولین کارگاه آموزشی منطقه ای مشترک وزارت نیرو و سازمان هواشناسی کشور با همکاری پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور با عنوان "تغییر اقلیم، اثرات و سازگاری" به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد.

از محورهای مهم این کارگاه آموزشی منطقه ای دو روزه که به دو زبان فارسی و انگلیسی در روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار می گردد می توان به تغییر اقلیم و تاثیر آن بر الگوهای جوی، آثار تغییر اقلیم بر منابع آب و سیاستگذاری در حوزه سازگاری با تغییر اقلیم اشاره نمود.

شایان ذکر است، در این کارگاه آموزشی منطقه ای مشترک دو روزه ابراهیم فتاحی "معاون پژوهشی و فناوری پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" و ایمان بابائیان "عضو هیات علمی پژوهشکده اقلیم شناسی و تغییر اقلیم" با عنوان "تحلیل مقایسه ای پیش بینی چند ساله و پیش نگری چند دهه ای بارش و دما" و همچنین یاشار فلامرزی "عضو هیات علمی پژوهشکده اقلیم شناسی و تغییر اقلیم" با عنوان آثار تغییر اقلیم بر منابع آب از دیدگاه گزارشات هیات بین الدول تغییر اقلیم" به تدریس خواهند پرداخت.

براساس برنامه ریزی انجام شده مراسم افتتاحیه این رویداد ساعت ۹:۰۰ صبح روز اول این کارگاه به نشانی بزرگراه مدرس، تقاطع آفریقا، خیابان بیدار، شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران برگزار می شود.

علاقمندان می توانند از طریق نشانی برخط https://elearning.rayanegan.com/login/signup.php به جهت ثبت نام و حضور در این کارگاه آموزشی اقدام نمایند.

 

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی وزارت نیرو سازمان هواشناسی کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور ابراهیم فتاحی ایمان بابائیان یاشار فلامرزی


( ۱ )

نظر شما :