پیام تسلیت رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی(ع)

۲۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۵ کد : ۱۳ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۸۳۵
پیام تسلیت رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی(ع)

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، دکتر مهدی رهنما رئیس این پژوهشگاه با صدور پیامی فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

چهل روز از شهادت آفتاب کربلا و ۷۲ تن از یاران با وفایش گذشت و دل ها هنوز در غم این مصیبت عظما اشکبار است و مائیم که باید از این عاشورا ها و اربعین ها که چکیده همه ارزش های الهی است درس آزادگی، انسانیت و تمامی خصائل اسلامی، اخلاقی را فرا گیریم تا در مقابل ظلم ساکت و بی تفاوت ننشینیم و با افتخار مکتب عاشورا را سرمشق و الگوی زندگی خود قرار دهیم.

انشالله در سال جاری نیز همانند سالیان گذشته به پیروی از آموزه های سومین پیشوای شیعیان جهان در مسیر پر بهای عدالت، آزادگی و ولایتمداری گام خواهیم برداشت و ملت کشور عزیزمان ابعاد عمیق و بالنده نهضت عاشورا و پاسداری از میراث معنوی امام حسین (ع) را به رخ جهانیان خواهند کشید.

اینجانب فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(حفظه الله) و به ویژه اعضای هیئت علمی و کارکنان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

مهدی رهنما
رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور

کلید واژه ها: اربعین حسینی اپلیکیشن هوای اربعین وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور


( ۱ )

نظر شما :